ریشه کنی موش ها تخصص ماست


اشتباهات رایج تله گذاری موش ها

اشتباهات تله گذاری برای موش ها

اشتباهات تله گذاری موش که باید از آن ها اجتناب کنید

 

آیا تا بحال فریب یک موش را خورده اید؟ این برای همه ما اتفاق افتاده است، این اشتباهات همیشه اتفاق می افتند به خصوص هنگامی که به دنبال راه حلی برای کشتن موش ها در خانه هستید. موش ها حریف سر سختی برای شما هستند و برای به دام انداختن آن ها، باید زحمت بیشتری بکشید. در در صورت عدم انجام اشتباهات رایج تله گذاری موش ها و خلاصی از شر آن ها، شما از بروز بسیاری از بیماری ها، خسارات و وحشتی که موش ها می توانند در خانه ایجاد کنند پیشگیری کرده اید.

 

برای نابودی موش ها در خانه می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. انواع تله های کشنده موش، طعمه های آغشته به سم یا سم طعمه، سموم قوی دفع موش و بسیاری از روش های دیگر؛ اما ممکن است با وجود استفاده از این روش ها، باز هم موش ها توانسته باشند به خوبی از دست شما فرار کنند.

 

برای از بین بردن موش ها چه اقداماتی انجام داده اید؟

 

شما اقدام به خرید تله موش کرده اید، آن ها را در قسمت های مختلف خانه قرار داده اید اما تا کنون یک موش هم نگرفته اید، چه دلیلی می تواند داشته باشد؟ مشکل جذب نشدن موش ها به تله چیست؟ آیا باید از طعمه دیگری استفاده می کردید؟ و سوالات بسیار دیگری که برای شما ممکن است پیش بیاید.

 

موش ها موجودات باهوشی هستند و برای به دام انداختن آن ها باید تله گذاری را به درستی انجام دهید. به همین دلیل باید از اشتباهات رایج در تله گذاری موش آگاهی داشته و هنگام استفاده از آن ها دقت کافی داشته باشید. پیروی از این راهنمایی های ساده به شما این اطمینان را می دهد که تله های موش شما موفق تر خواهند بود و به شما در خلاص شدن از انتشار موش کمک می کنند. در اینجا چند مورد از اشتباهات رایج که در تنظیم تله گذاری موش رخ می دهد و اینکه چطور می توانید از آن ها اجتناب کنید آورده شده است.

 

اولین اشتباه: از قسمت خیلی بزرگ یا خیلی کوچکی از طعمه استفاده می کنید

 

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که هر کسی هنگام تنظیم تله های موش می تواند مرتکب شود استفاده از طعمه های زیاد و حجیم است. شاید شما بخواهید از کره بادام زمینی یا شکلات استفاده کنید و هیچ شکی در گرفتن موش ها نداشته باشید. چه قبول داشته باشید چه نداشته باشید، استفاده زیاد از طعمه، به موش ها این شانس را می دهد که بدون گیر افتادن در تله بتوانند به طعمه دسترسی داشته باشند.

 

یافتن مقدار مناسب طعمه، نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک و معمولاً به اندازه یک نخود؛ مقدار پیشنهادی متخصصان است از این طریق به راحتی می توانید آن ها را مجبور به تماس با تله کنید.

 

تله موش یکی از روش‌های متداول برای کنترل موش‌ها در محیط‌های مختلف می‌باشد. این تله‌ها معمولاً حاوی یک ماده مسموم یا یک وسیله که موش را به داخل آن جلب می‌کند استفاده می‌شوند.

 

دومین اشتباه: فقط از پنیر برای طعمه گذاری استفاده می کنید

 

باور کنید یا نه، پنیر ممکن است ایده خوبی برای استفاده در کنار تله موش به عنوان طعمه نباشد. بهتر است از غذاهایی که کربوهیدرات زیادی دارند یا غذاهای مبتنی بر غلات و دانه مانند کره بادام زمینی استفاده کنید. یکی دیگر از روش های عالی جهت کاربردی تر کردن تله ها، استفاده از انواع مختلف طعمه است انتخاب مواد غذایی نظیر کره بادام زمینی، شکلات و گوشت مطمئناً باعث جذب هر موشی به تله می شود.

 

برای فریب دادن موش های زمستانی که در ماه های سرد سال وارد خانه شما شده اند، به یک تکنیک متفاوت نیاز دارید از آنجا که بیشتر موش ها در زمستان فعالیت کمتری دارند این بدان معنا نیست که آن ها برای تهیه لانه های خود از مواد موجود در خانه شما استفاده نمی کنند اینجاست که شما فرصتی طلایی را برای گرفتن آن ها بدست می آورید.

 

استفاده از موادی که برای لانه سازی استفاده می کنند مانند کاغذ، پنبه و حتی نخ دندان ممکن است برای موش ها طعمه مناسبی در زمستان باشد، شما می توانید با قرار دادن آن ها روی تله، موش ها را به دام بیندازید.

 

سومین اشتباه: فقط به تله های ضربه ای اکتفا می کنید

 

قانون طلایی هنگام کنترل آفات برای دستیابی به نتایج مناسب، تکیه بر روش ها و محصولات مختلف است، این یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که مردم می توانند مرتکب شوند شما با استفاده از انواع مختلف تله و تکیه بر تله های فوری می توانید نتایج به دست آمده را محدود کنید.

 

 

تله های ضربه ای اگرچه کارآمد هستند اما در برخورد با آلودگی های چندگانه مؤثر نیستند زیرا آن ها فقط به گرفتن یک موش در یک زمان خاص محدود هستند اگر می خواهید نتایج پایدار داشته باشید، به خصوص هنگام برخورد با یک آلودگی شدید؛ هم زمان از تله های چسبی، تله های ضربه ای، طعمه های سمی و مواد دیگر برای جذب موش استفاده کنید که می تواند بهترین راهکار برای مقابله با هجوم موش ها باشد.

 

چهارمین اشتباه: در تهاجم شدید موش ها، از تله های کمی استفاده می کنید

 

شما چند تله را طعمه گذاری کرده و آن ها را در قسمت های مختلف خانه قرار داده اید و با وجود صبر زیادی که دارید از منتظر نشستن برای به دام افتادن موش ها خسته شده اید زیرا به نتیجه دلخواه نرسیده اید. یکی از دلایل مهم در به دام نیفتادن موش ها این است که شما به اندازه کافی تله قرار نداده اید. متخصصان اظهار داشتند که یک راهکار خوب در هنگام تهاجم موش ها، قرار دادن تله های موش در فواصل یک متری در طول دیوارهایی است که فعالیت موش ها در آنجا بیشتر مشاهده شده است.

 

یک قانون که همیشه باید در نظر بگیرید. استفاده از حداقل شش نوع تله برای هر موش است بنابراین به یاد داشته باشید که در هنگام طعمه گذاری برای موش ها، باید برنامه ریزی کنید.

 

پنجمین اشتباه: بدون دستکش، طعمه را لمس می کنید

 

موش ها به راحتی می توانند بوی های مختلف را تشخیص داده و در صورتی که احساس خطر کنند، از آن دوری می کنند. یکی از رایج ترین اشتباهاتی که هر فردی هنگام قرار دادن طعمه ها می تواند مرتکب شود عدم استفاده از دستکش است. هنگامی که طعمه های موش را در تله قرار می دهید اگر این کار را بدون دستکش انجام دهید همه اقدامات شما بی تأثیر خواهند بود و موش ها به تله ای که برای آن ها گذاشته اید نزدیک نمی شوند.

 

موش ها با حس بویایی فوق العاده شان می توانند به راحتی بوی همراه با طعمه را در تله تشخیص دهند. به یاد داشته باشید هنگام دست زدن به تله و تنظیم مجدد آن بعد از یک بار استفاده از دستکش استفاده کنید زیرا بوی شما می تواند به بقیه موش ها هشدار دهد که بیشتر مواظب اطرافشان و چیزی که در حال رخ دادن است، باشند.

 

ششمین اشتباه: تله ها را در مکان های اشتباه قرار می دهید

 

کمتر کسی به این موضوع فکر می کند که مکان قرار دادن تله هم می تواند در به دام افتادن موش ها تأثیر داشته باشد. به نظر این یک اشتباه آشکار است اما برخی افراد، مرتکب این اشتباه می شوند. قرار دادن تله ها در فضاهای آزاد و مکان هایی که موش به راحتی از آن عبور می کند نتیجه ای نخواهد داشت. به یاد داشته باشید موش ها بیشتر از فضای باز تمایل دارند که در کنار دیوارها تردد داشته باشند. بنابراین هنگام قرار دادن تله ها این موضوع را در ذهن داشته باشید آن ها را در نزدیکی دیوارهایی که معمولاً موش ها در آن قسمت تردد می کنند، قرار دهید.

 

هفتمین اشتباه: قرار دادن تله ها در زاویه اشتباه

 

یکی دیگر از اشتباهات معمول که هر کسی ممکن است مرتکب شود قرار دادن تله ها در زاویه اشتباه است. اگر از تله ضربه ای استفاده می کنید تله را به صورت عمود بر دیوار قرار دهید به طوری که طعمه انتخابی شما به سمت دیوار باشد ممکن است زاویه ها به نظر مسئله ای جزئی باشند اما بعضی مواقع می تواند تأثیر زیادی در به دام انداختن موش ها داشته باشد.

 

 

هشتمین اشتباه: در روز اول تله گذاری، به اندازه کافی طعمه گذاری نمی کنید

 

یکی دیگر از اشتباهاتی که ممکن است هنگام تنظیم تله موش ها اتفاق بیفتد این است که در روز اول طعمه گذاری به اندازه کافی تله قرار نمی دهید و یا از طعمه ها در اندازه و مقیاس مناسب برای شروع، استفاده نمی کنید و به جای آن تصمیم می گیرید به کندی با روش های خودتان به دام انداختن موش ها را ادامه دهید.

 

برای اینکه بتوانید در یک مرحله و در یک روز تهاجم موش ها را به حداقل برسانید باید این کار را به صورت قوی شروع کنید. یعنی از انواع تله ها مثل تله های چسبی، ضربه ای به صورت همزمان استفاده کنید؛ همچنین طعمه های مختلفی را در این تله ها به کار ببرید، به این روش شما موش ها را در تنگنای روش ها و بوهای مختلفی قرار می دهید که نمی توانند از آن فرار کنند.

 

موش ها فوق العاده باهوش هستند و اگر یکی از آن ها به لانه باز نگردد این موضوع را متوجه می شوند، زمانی که آن ها بفهمند چیزی در حال اتفاق افتادن است و خطری آن ها را تهدید می کند با تأمل بیشتری از طعمه های قرار داده شده روی تله موش ها امتحان می کنند. بنابراین به یاد داشته باشید که اولین شب طعمه گذاری را، مثل یک شب باشکوه برای موش ها برگزار کنید.

 

نهمین اشتباه: عجله می کنید

 

گاهی اوقات تنها چیزی که لازم است صبر و کمی حوصله است. هنگامی که نوبت به تنظیم تله موش ها می رسد صبر و کمی زمان برای موفقیت بسیار مهم هستند همانطور که در بالا ذکر شد موش ها موجودات بسیار باهوشی هستند آن ها می توانند خود را سازگار کنند؛ وقتی چیزی در محیط آن ها دچار تغییر می شود آن را متوجه می شوند و حتی قادر به استشمام حضور شما در نزدیکی محل قرار دادن طعمه نیز هستند.

 

تمرین بهداشتی بودن محیط و محدود کردن مواد غذایی موجود در خانه به آرامی موش ها را تحت فشار گذاشته تا برای مزه کردن طعمه شما خطر کنند و به سراغ تله می روند.

 

محققان با انجام آزمایش های بسیار و تحقیقات گسترده روی موش ها، توانسته اند بسیاری از رفتارهای تغذیه ای موش ها را با دقت ثبت کنند و با استفاده از نتایج این آزمایشات، اقدام به ساخت سم طعمه های بسیار جذاب برای موش ها کرده اند. می توانید به راحتی این سم طعمه ها را تهیه کرده و برای نابود کردن موش ها در هر مکانی از آن ها استفاده کنید.

 

سم موش کش فسترک بلاکس

خرید سم موش - برند خارجی - کلیک کنید


سفارش سم از طریق:
سفارش سم از طریق: